O tym dlaczego warto kupować w sklepie internetowym

na zwrot, większość sklepów ma bardzo przyjazną politykę...w tym względzie. Ciągle jednak pozostaje kwestia doboru rozmiaru, czy też dopasowania fasonu - wiadomo, niby lepiej przymierzyć. Moje własne doświadczenie pokazuje jednak

O tym dlaczego warto kupować w sklepie internetowym

Jak kupować w sklepie internetowym?

Nadal wiele kobiet ma obawy przed zakupami w sklepach internetowych. Mimo, że prawo jest bardzo prokonsumenckie w tej kategorii - masz aż dwa tygodnie na zwrot, większość sklepów ma bardzo przyjazną politykę...w tym względzie. Ciągle jednak pozostaje kwestia doboru rozmiaru, czy też dopasowania fasonu - wiadomo, niby lepiej przymierzyć. Moje własne doświadczenie pokazuje jednak, że nie jest to wcale niezbędne - regularnie kupuję ubrania online (również buty) i wpadek z rozmiarem było naprawdę nie wiele. Przede wszystkim - każdy dobry internetowy sklep z ubraniami ma tabele rozmiarów gdzie są podane wymiary w centymetrach - wystarczy więc zmierzyć się w strategicznych miejscach i z tą wiedzą rozpoczynać zakupy.


Pora na nowe ciuchy

Sezon jesienno-zimowy już w pełni - najwyższa pora odświeżyć garderobę. Większość kobiet uwielbia zakupy - sprawia nam to po prostu przyjemność i odstresowuje. Jednak nie każda z nas ma czas na wielogodzinne wyprawy do galerii handlowej. Rozwiązaniem są sklepy internetowe - jest ogromny wybór obecnie, zarówno wielkie sieci mają swoje marki, są też ogromne kombajny gdzie możesz kupić praktycznie wszystko, są też mniejsze sklepy z bardziej stylową odzieżą. Co wyboru do koloru - weź ulubioną herbatkę ciasteczka, zasiądź wygodnie przed komputerem i hulaj dusza piekła nie ma.


Za Wikipedią - sklep internetowy:

Sklep internetowy ? serwis internetowy dający możliwość kupowania i sprzedawania produktów przez Internet, jedna z form handlu elektronicznego. Sklep internetowy jest częścią relacji B2C, rzadziej B2B.
Forma ta staje się obecnie coraz popularniejsza z uwagi na wygodę i obniżenie kosztów sprzedaży (i często wynikające z tego niższe ceny towarów), a ponadto daje to możliwość szybkiego porównania cen u wielu dostawców.
Częścią sklepów internetowych jest strona www na której klienci zapoznają się z ofertą i składają zamówienia (zakupy przez Internet). By więc skorzystać z usług sklepu internetowego potrzebna jest przeglądarka internetowa.

Elementem każdego sklepu internetowego jest strona z ofertą, czyli tak zwana podstrona (lub wiele podstron) zawierająca opis towaru lub usługi, którą można zamówić za pomocą danego sklepu. W sklepach, które handlują wieloma produktami stosuje się najczęściej kategorie ? np. w przypadku sklepu handlującego zimowym sprzętem sportowym kategoriami będą: narty, deski snowboardowe, wiązania itd. Kategorie grupują produkty według ich rodzajów. W przypadku bardziej złożonej oferty stosuje się również podkategorie lub tzw. drzewa (czyli wielopoziomowe kategorie).
W większości sklepów on-line funkcjonuje tzw. koszyk. Jego działanie jest identyczne z tradycyjnym koszykiem na zakupy, z tą różnicą że dodanie produktu do koszyka odbywa się za pomocą kliknięcia na odpowiednie hiperłącze przy danym towarze czy usłudze.
Niezbędnym elementem sklepu internetowego jest również formularz, w którym to kupujący podaje swoje dane niezbędne do przeprowadzenia transakcji ? czyli dane osobowe kupującego, adres dostawy. Bardzo często kupujący musi podać również swój adres e-mail (na który przychodzi potwierdzenie dokonania zakupu) oraz numer telefonu.
Sklep internetowy oprócz części dostępnych dla kupujących posiada również panel administracyjny przeznaczony wyłącznie dla pracowników sklepu. Najprostszy taki panel posiada opcję dodawania, edytowania i usuwania oferty. Rozbudowane panele administracyjne pozwalają na zarządzanie również bazą klientów, zamówieniami, drzewem kategorii, subskrypcją, wiadomościami na stronie. Zaawansowany panel posiada również rozbudowane statystyki sprzedaży, pozwala również na eksport i import ofert np. do plików XML. W niektórych panelach istnieje również możliwość edytowania informacji o sklepie takich jak: koszty wysyłki, adres sklepu, FAQ itp.
Dodatkowo sklep internetowy może zawierać szereg opcji dodatkowych takich jak np. czat, subskrypcja, księga gości czy nawet forum internetowe, na którym klienci wymieniają się opiniami na temat sklepu i jego oferty.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sklep_internetowy



© 2019 http://informator.bialowieza.pl/